درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 798
بازدید کل : 116779
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


شروع کد تغییر شکل موس -->
بازیهای کامپیوتری
درباره ی بازیهای اکشن




فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

گرافیک این بازی از همان بدو معرفی فارکرای ۳ ، مورد توجه و تحسین واقع شد.بازی با موتور گرافیکی Dunia Engine 2 ساخته شده است.یه جرات می توان گفت که با یکی از نامزد های دریافت جایزه ی بهترین گرافیک سال طرف هستیم.قسمت دوم این بازی هم که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده بود ، به لطف انجین Dunia ، گرافیکی باور نکردنی را به رخ بازیبازها کشیده بود.با تاکید بر مطالب فوق ، محیط بازی یک جزیره ی استوایی است که دارای گونه های متفاوت درختان ، بوته ها ، تپه ها و صخره ها ، رودخانه و آبشار است که با استفاده از Dunia Engine 2 ، آیتم های مذکور به زیباترین شکل ممکن در آمده است.در نتیجه ی مشاهده ی تریلر ها و اسکرین شات های این عنوان ، با طراحی سلاح و نورپردازی خارق العاده ای مواجه هستیم.در مورد طراحی چهره هم باید گفت که Dunia 2و یوبی سافت از پس این کار به بهترین نحو ممکن برآمده اند.به نظر کرایسیس ، یک رقیب جدی پیدا کرده است.در مجموع با یک گرافیک زیبا و دلنشین طرف خواهیم بود که شما را همچون جیسون برودی ، به گشت و گذار و لذت از مناظر سرسبز و زیبای این جزیره ی استوایی ، دعوت می کند.

 

سیستم استاندارد جهت اجرای بازی :

 

OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

CPU : Intel Core i3-530 or AMD Phenom II X2 565 or better

RAM: 6 GB

Hard Disk Space: 12 GB of free hard disk space

Video Card: 1024 MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 4.0 or higher

DirectX®: DirectX 9.0

Far Cry 3 Supported Video Cards : s

ATI Radeon HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series

Nvidia GeForce GTX 8800 / GTX 9000 / GT 200 / GT 400 / GT 500 / GT 600 series

 

تصاویری از محیط بازی:

farcry3 screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

farcry3 screenshots 06 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

farcry3 screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Far Cry 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

نکته بسیار مهم: برای رفع مشکل سرعت دانلود در ساعات شبانه می توانید از سرور Archive – Direct Link 3 استفاده نمایید. لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، قبل از شروع دانلود از این سرور، حتما توضیحات موجود در این صفحه را مرور نمایید.

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Direct Link

امیدوارم خوشتون بیاید.

 



دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : امیر حسین حلاجی


لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

dvd دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

RAM: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MBs

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

blackopsii 02 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 01 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

blackopsii 04 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 03 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

blackopsii 06 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 05 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

caution دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC توجه: دوستانی که در اجرای بازی مشکل دارند روش زیر را امتحان کنند
تاریخ کامپیوتر را به ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ تغییربدهید.
ساعت را به +۸٫۰۰ تغییر بدهید.
بازی را  نصب کنید.
جدید ترین کرک یعنی. Crack Fix را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید
سپس نرم افزار استیم را دانلود کرده  و نصب کنید.پس از نصب نرم افزار یک اکانت در آن ایجاد کرده و سپس درون اکانت لاگین شوید.
بازی را اجرا کنید.
دقت داشته باشید که در هنگام مراحل نصب نرم افزار استیم باید به اینترنت متصل باشید.

 

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC - دانلود کرک فیکس جدید اسکیدرو. (SKIDROW CrackFix)

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود کرک سالم جهت اجرای ۱۰۰% بازی . (Proper Crack)

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود آپدیت شماره ۱  و ۲ SKIDROW

 


امیدوارم خوشتون بیاید.



دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : امیر حسین حلاجی

یک سلام به تیزی آچار فرانسه - ببخشید شمشیر رایدن - به تمام بروبچ بازی باز ...

این هفته هم با یک بازی دیگر در خدمت شما عزیزان هستم .

خیلی از ما با نام metal gear solid آشنایی داریم و رایدن رو که یک سامورایی است در نسخه های قبلی این بازی مشاهده کرده ایم .

کوجیما سازنده ی این سری بازی ها دو سال پیش بازی جدید خود را با عنوان Metal Gear : Rising معرفی کرد که بعد ها به Metal Gear Rising: Revengeance تغییر یافت .

همون طور که از نام این بازی بر می آید به کلی با سری MGS فرق دارد به طوری که حتی سبک آن نیز مخفی کاری نمانده و به G&R تغییر پیدا کرده است .

حال همه میدانند که نباید به چشم یک MGS به این بازی نگاه کرد اما در حد یک عنوان یا حتی یک فرنچایز جدید این بازی پتانسیل های بالایی برای موفقیت دارد .

این شما و این Metal Gear Rising: Revengeance

عکس

 

تریلر های منتخب :

 

E3 2012: Exclusive Trailer

عکس

دانلود


E3 2012: VR Tutorial Gameplay

عکس

دانلود


VGA 2011: Exclusive UK Trailer

عکس

دانلود


E3 2010: Debut Trailer

عکس

دانلود


تصاویر منتخب :


عکس

عکس

عکس

عکس

عکس



ادامه مطلب ...


جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : امیر حسین حلاجی

 

Power Rangers: Samurai | 966 MB
Platform: Nintendo Wii | Region: PAL | WBFS/RAR | Langue: English, French, Italian, German, Spanish
Release Date: November 22, 2011 | Producer/Developer: Namco Bandai Games America, Namco Bandai
Genre: Action, Hack & slash

دانلود بازی برای کنسول Wii از شتاب دانلود در ادامه مطلب

 

 

Based on the action-packed TV show, Power Rangers Samurai follows a new generation of five Rangers who must master the ancient Samurai Symbols of Power, which give them control over the elements of Fire, Water, Sky, Forest and Earth. Under the guidance of their all-knowing Samurai mentor, Ji, and with the aid of their devoted animal Zords (Lion, Dragon, Ape, Turtle and Bear), they battle to save Earth from the dark forces of the Netherworld led by the evil Master Xandred.
Martial arts training and fitness combined with team based battles teach the importance of team work, friendship, and responsibility to battle hordes of Nighlok monsters. Players can also unlock secret passageways, access hidden levels, and get hints on how to defeat the armies of evil while collecting enough Zords to gain the Samurai Megazord needed to take down the MegaMonster once and for all.
Install to HDD with Wii Backup Manager or convert to ISO to burn to disc using the same program.
3532049011 دانلود بازی Power Rangers: Samurai برای Wii

 

313152c134 دانلود بازی Power Rangers: Samurai برای Wii

 

لینک های دانلود:

Download from Filesonic.com
 قسمت اول:  http://www.filesonic.com/file/4123433205

قسمت دوم:  http://www.filesonic.com/file/4123427745

قسمت سوم:   http://www.filesonic.com/file/4123604385

قسمت چهارم:   http://www.filesonic.com/file/4123596775

Download from Uploaded.to

 قسمت اول:  http://uploaded.to/file/44nbeunf

قسمت دوم:  http://uploaded.to/file/xx5wn1lp

قسمت سوم:   http://uploaded.to/file/74ua7w83

قسمت چهارم:   http://uploaded.to/file/uwa5j3vl

Download from FileServe.com
 قسمت اول:  http://www.fileserve.com/file/Kaw7Kd3
قسمت دوم:  http://www.fileserve.com/file/zMeBvry
قسمت سوم:   http://www.fileserve.com/file/BTCY3We
قسمت چهارم:   http://www.fileserve.com/file/WwEcTCZ
 
 

 


 

Release Date: Apr 19, 2011 | Developer: High Voltage Software | Publisher: Sega | Wii | NTSC-U | 4.38 GB
Language: English
Genre: Action, Shooter

 

دانلود بازی Conduit 2 – Wii/NTSC در ادامه مطلب

 

Building upon the success of the original, Conduit 2 will take players to the far reaches of the world to stop an alien invasion that can be fought in single-player, online multi-player battles, and all-new off and online co-op modes. Armed with advanced and powerful weapons, players can expect massive action in large, multi-tiered levels featuring dynamic environments, cinematic battles, giant boss enemies, and deep customization features.

1a5ce9af39 دانلود بازی Conduit 2 برای Wii
6f7fcf965f دانلود بازی Conduit 2 برای Wii
426f6f194b دانلود بازی Conduit 2 برای Wii

Download (FileSonic):

http://www.filesonic.com/file/3985165735/wzrd-cond2.part01.rar

 

http://www.filesonic.com/file/3985168835/wzrd-cond2.part02.rar

http://www.filesonic.com/file/3985168805/wzrd-cond2.part03.rar

http://www.filesonic.com/file/3985168845/wzrd-cond2.part04.rar

http://www.filesonic.com/file/3985168815/wzrd-cond2.part05.rar

http://www.filesonic.com/file/3985165725/wzrd-cond2.part06.rar

http://www.filesonic.com/file/3985165745/wzrd-cond2.part07.rar

http://www.filesonic.com/file/3985168825/wzrd-cond2.part08.rar

http://www.filesonic.com/file/3985165715/wzrd-cond2.part09.rar

Mirror 1 (Filejungle):

http://www.filejungle.com/f/WcJEHh/wzrd-cond2.part01.rar

 

http://www.filejungle.com/f/nGtpVf/wzrd-cond2.part02.rar

http://www.filejungle.com/f/7u8Et8/wzrd-cond2.part03.rar

http://www.filejungle.com/f/nZzvuA/wzrd-cond2.part04.rar

http://www.filejungle.com/f/5G9Y7n/wzrd-cond2.part05.rar

http://www.filejungle.com/f/Dyd5S9/wzrd-cond2.part06.rar

http://www.filejungle.com/f/KeXpRE/wzrd-cond2.part07.rar

http://www.filejungle.com/f/DqAjbc/wzrd-cond2.part08.rar

http://www.filejungle.com/f/AQ9Trv/wzrd-cond2.part09.rar

Mirror 2 (Fileserve):

http://www.fileserve.com/file/DCB67FT/wzrd-cond2.part01.rar

 

http://www.fileserve.com/file/uNfdu3v/wzrd-cond2.part02.rar

http://www.fileserve.com/file/FVYhEuM/wzrd-cond2.part03.rar

http://www.fileserve.com/file/NCU6s6n/wzrd-cond2.part04.rar

http://www.fileserve.com/file/TQzjNvV/wzrd-cond2.part05.rar

http://www.fileserve.com/file/K7wr83J/wzrd-cond2.part06.rar

http://www.fileserve.com/file/gyFaWJp/wzrd-cond2.part07.rar

http://www.fileserve.com/file/gN39qdJ/wzrd-cond2.part08.rar

http://www.fileserve.com/file/m2pPQTb/wzrd-cond2.part09.rar

 


 



یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : امیر حسین حلاجی

Battlefield 3 بر روی کنسول‌ها و ضعیف بودن آن نسبت به نسخه PC بازی باعث ناراحتی و نگرانی کنسول‌داران شده است. به گوش رسیدن اخباری مبنی بر اجرا شدن این بازی با آهنگ فریم 30 فریم بر ثانیه، در کنار این خبر که جنگاوری نوین 3 با آهنگ فریم 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، چیزی بود که بسیاری از طرفداران Battlefield 3 را نسبت به نسخه‌های کنسولی ناامید کرد.

 

بازی Battlefield 3 در تاریخ سوم آبان ماه امسال بر روی سه پلتفرم PS3, X360 و PC منتشر می‌شود. این نوشته قصد داریم نظر همه دوستان گیمری را درباره این دو بازی بدانیم > کدام را بر دیگری ترجیح می دهید؟


همه شما تقریبا با اخبار این 2 بازی آشنا هستید و  با ویژگی های هر کدام از این بازی ها آشنایی کامل دارید .

(من نیازی نمی بینم که دوباره ویژگی های این 2 بازی رو در اینجا بگویم چون می دانم که همه شما دوستان بهتر از من اخبار مربوط به این 2 بازی را دنبال می کنید و از من بیشتر اطلاعات دارید . )
از بازی Battlefield 3 تا به حال یک دمو ، چند تریلر از بازی ، گزارشی بخش چند نفره آن لاین بازی و چند تریلر هم از گیم پلی بازی نمایش داده شده است .
از بازی Modern Warfare 3 نیز یک دموی کوتاه ، تریلر و گزارشی از بخش Spec Opsجدید و تریلری از گیم پلی بازی منتشر شده است .
هر دوی این بازی ها از تکنولوژی جیدی استفاده می کنند و از بهترین موتور بازی سازی برای یک شوتر اول شخص واقعی استفاده می کنند .
بنابراین شما بیشتر منتظر کدام یک از این بازی ها هستید؟

پوشش خبری مجله PSM3 از بازی Battlefield 3

BATTLEFIELD 3 یک شوتر هوشمند:

-جنگ را ببرید: ما قصد داریم در این شماره از مجله PSM3 به شما اطلاعات زیادی از بخش حیرت آور چندنفره بازی Battlefield 3 بدهیم. همچنین بخشی از مصاحبه نیز در مورد پیروز میدان نبرد BF3 و MW3 کیست اختصاص داده ایم.

 

پوشش برنامه ها : آقای Patrick Bach مدیر تولید بازی در مورد نظرات سایرین نسبت به رقابت میان این دو بازی بزرگ (BF3 و MW3 ) اینگونه می گوید:

"همه یک رقابت میان ما را خواهانند. من هم این موضوع را می فهمم. اما مشکل این است که یک رقابت که در آن ادعا های زیادی وجود دارد باید در یک رشته باشند."

ما در استدیوی مجلل DICE واقع در استوکهلم برای یک مصاحبه اختصاصی در مورد این بازی هستیم ، اما او (پاتیرک)از این که کاندیدای رقابت با آنها MW3 است هیچ هراسی ندارد.

پاتریک در ادامه صحبت هایش اینگونه ادامه می دهد :" ما در بازی خود چیز های زیادی داریم که در بازی MW3 وجود ندارد. اینکه کدامیک برای انجام دادن انتخاب شود یک امر کاملاً شخصی است ، اما باید بگویم ما بازی ای را ساختیم که دوست داریم انجام بدیهیم ، بازی ای که عمیقاً می خواهد خواسته های شما را برآورده کند ، بازی ای که با شما هماهنگ است و این آن چیزیست که ما و طرفدارانمان به دنبالش هستیم."

کسانی که مرحله 'Tnak' بازی BF3 و 'Black Tuesday' از بازی MW3 رو دیدند می فهمند که منظور پاتریک چی هستش.  پاتریک اینطور ادامه می ده:"BF و MW واقعاً با هم رقابت دارند ، چون هر دوی آنها دارای تم و ژانر یکسانی هستند اما COD بیشتر جنبه آرکید داره و آدرنالین خونتون رو زیاد می کنه این در حالیه که BF یک بازی شوتر متفکرانه ، زیرکانه و هوشمندانست."

"COD ما رو ترغیب می کنه!" این چیزی بود که وقتی پاتریک می خواست سخنش رو آغاز کنه گفت. و به اون این مساله با رغبت بیشتری دنبال می شود.

این یک موضوع پشت پرده در PSM3 نیست که ما معتقدیم BF:BC2 یاد آور بهترین شوتر های آنلاین بود ، که در اون همه چیز از همکاری تیمی تا وسیله نقلیه در دسترس بود و در اون به دلیل تخریب پذیری خبری از کاور های امن COD نبود. حالا چرا ما این موضوع رو بیان کردیم؟

چون Battlefield 3 از بسیاری جهات شبیه همون بازی هستش. در این بازی فرول های موفق گذشته حفظ و بهبود داده شده و با کمک موتور -FROSTBITE 2- بازی بسیار حیرت انگیز تر از قبل شده اما باید بدونید که هسته اصلی همونی هست که در قبل هم وجود داشته.


آخرین تانگو در پاریس:

قبل از مصاحبه ما با Bach و Lars Gustavsson ما کمی مود Rush رو در زمین (Dubbed Operation Metro ) که در پاریس رخ میده رو انجام دادیم. شما در این مود در نقش محاجمین یا مدافعین M-Com هستید و باد از اون دفاع یا نابودش کنید. بازی تا زمانی که تمام تیکت ها محاجمین یا تمام M-com ها تموم بشوند ادامه داره. این زمین از یک پارک عمومی زیبا با یک برکه زیبا و گل ها و پرچین های زیبا شروع میشه سپس به داخل تونل های مترو کشیده شده و پس از اون دوباره به خیابان ها باز میگرده. همه چیر بسیار آشنا و زیباست.

 

Battlefield 3 شوتری خواهد شد که با فاصله بسیار زیاد رقبای امسالش رو شکست می دهد.

پارک بسیار رنگارنگ و زیباست و در دوردست آن برج ایفل نمایان است.

اولین چیزی که جلب توجه میکنه صفحه تغییر شکل یافته Spawn/Respawn است که کار رو برای تغییر کلاس و تسریع در ورود به میدان نبرد سهل تر کرده.همچنین کلاس ها نیز دچار تغییراتی شدند. حالا شوک الکتریکی و جعبه کمک های اولیه به کلاس Assault داده شده و کلاس Medic حذف شده.

Lars Gustavsson در این باره می گوید:"در BF:BC2 در خط مقدم هم Medic و هم Assualt حضور داشتند و مکمل هم بودند حالا ما اونها رو با هم ترکیب کردیم. ما کسانی رو داشتیم که از 9سال پیش با آغاز این سری همراه بازی بودند و درساخت شرکت داشتند.=>

نکاتی از این بازی:

-بخش تک نفره از عراق تا نیویورک ادامه داره.

-بخش چندنفره شامل مود های Rush و Conquest و Team Deathmatch و احتمالاً چندتا دیگه میشه.

-برای BF3 انجمنی مانند Autolog تعبیه کردیم و اسمش Battelog هست.این مجانیه!

-Pin ها و Insignia ها متناسب با کلاس ها بازگشتند.

-Dogtag با قابلیت شخصی سازی نیز برگشته!

 

در این بازی شما احساس قدرتمندی می کنید احساسی که در هیچ بازی دیگه ای نداشتید!

=>حالا کار کردن با Defib فرق کرده. شما باید برای لحظاتی اون رو روی هم تیمی کشته شدتون نگه دارید تا اون احیا بشه و این برهه زمانی بسیار سخت و هیجان اننگیز هست.البته اگر شما اون شخص بازگشته به محیط جنگ هستید یک اختیار دارید تا اون احیا رو رد کرده و دوباره به زمین بازگردید.

 

 

دوستان با منفعت:

حالا بجای Medic چی اومده؟ بجای اون کلاس Support اومده. در این کلاس شما یک تفنگ سنگین دارید (در دمو M249) و با اون باید تا میتونید تیر بزنید و دشمنان رو عقب برانید و XP بگیرید! البته از دادن مهمات ه دوستانتون نیز دریغ نکنید! این کلاس وقتی مورد حمله قرار می گیره دچار نوعی استرس که موجب تار شدن صفحه میشه ، اما شما در این حالت باید دشمن رو بکشید تا بتونید XP بگیرید.

Recon و Engineer تغییری نکردند. البته خصوصیات زیادی به اونها اضافه شده. اونها Red-dot  و تفنگ دوربین دار دارند و این به هوش مشا برمیگرده که کی اونها رو بردارید. در نقشه پاریس هر بخش نیازمند یکی از این دو بود و شما باید با زیرکی اونی رو که مهمتره بر میداشتید.

 

ما نقشه پاریس رو با کلاس Engineer آغز و سریع LAV-25 که یک اسباب بازی جدید در Battlefield 3 هست برداشتیم. مثل APC های BC2 بودند که توپ و ماشین گان داشتند. راننده کنترل رو بر اختیار داره. نفر دوم ماشین گان و نفر سوم و چهارم نیز تفنگ های جانبی رو کنترل می کنند. با این وسییله نقله ما حسابی احساس قدرت می کردیم.

کلاس ها

صدای توپ بسیا گیرا بود. درست مانند همون صدای گیرایی که در نمایش مرحله تانک در نمایشگاه E3 دیده بودیم.

اما پس از چندی ما با اصابت یک موشک زد تانک صدمه خوردیم. اینبار قضیه با APC های BF:BC2 فرق می کرد. ما پس از صدمه دیدن دیگر قادر به حرکت نبودیم و باید وسیله نقلیه را ترک میکردیم البته اسلحه ها همچنان کار می کردند و فقط موتور وسیله نقلیه به دلیل صدمه از کار افتاده بود.=>

 

=> LAV-25 دیگه حرکت نمی کرد اما تا زمانی که میزان پوشش آن کاملاً صفر نشود کسانی که در آن هستند نخواهند مرد. DICE امیدواره با این کار کسانی که در اون وسیله نقلیه هستند شانس زندگی بیشتری داشته باشند و بتوانند از وسیله نقلیه پیاده شده و زنده بمانند ومنتظر تعمیر آن به وسیله Engineer ها شوند.(سخنی از جت ها و هلیکوپتر ها به میان نیامد)

برمیگردیم به مپ: ما دو M-com پارک را نابود کردیم و سپس با یک انفجار سوراخی بر روی زمین ایجاد شد که ما را به تونل ها مترو میرساند. سیستم مترو تنگ و دارای نقاط کور زیادیست ، پس ما تصمیم گرفتیم کلاس خود را تغییر داده و Support شویم تا بتوانیم درون تونل قدرتمندانه تر پیش روی کینم.

 

 

NOOB TUBE:

با M249 تو تونل غوغایی بر پا می شود.ما اینگونه جایزه میگرفتیم: 10 امتیاز برای عقب راندن دشمن ، 100 امتیاز برای کشتن دشمن ،50امتیاز برای کمک در کشتن یک امتیاز 10تایی برای یک کاری و یک 100تایی دیگر... درست شده بود مانند زمانی که با تانک در BF:BC2 دیوانه بازی در می آورید!اما اینبار اینجا با پای پیاده این اتفاق رخ میداد!

یکی از QA تستر های DICE با منفجر کردن یک دیوار خود را به پشت ما رساند و ما را با چاقو کشت ، سپس بر روی Dogtag ما PSN ID و تصویری کوچک و اطلاعاتی از خودمان مانند چند نفر را با تانک کشته ایم یا رنک آنلاینمان را نشان داد!این درست مانند دزدیدن یک چیز مهم از یک نفر است!حتی اگر دیجیتال باشد.

ما دو M-Com مترو را نیز منفجر کردیم و باز به خیابان بازگشتیم.

 

شما میتوانید با شلیک به چراغ ها آنها را بسوزانیدو از نور چراغ تفنگتان برای کور کردن لحظه ای دشمن و از پای در آوردنش استفاده کنید.

برگردیم به خیابان. ما از مترو خارج شدیم و به سمت اولین ساختمان دویدیم ، اما ناگهان یک گلوله RPG به گوشه ی ساختمان مقابل ما برخورد نمود و آنرا منفجر کرد. در این لحظه یکی از اعضای تیم سازنده بازی گفت:"واو شما خیلی شانس آوردین! این گلوله اگه بهتون می خورد قطعاً مرده بودید.این تخریب ها فقط برای نمایش نیست."

ما با حرکات نرم وارد ساختمان شدیم و به کلاس Recon را انتخاب نمودیم. از بالای آن ساختمان خیابان پر از دشمن را دید زدیم و شروع کردیم به کشتن آنها با تفنگ دوربین دار. اما خوشحالی و سنگرمان زیاد دوام نیاور. با اثابت یک گلوله RPG ساختمان Bit به Bit تخریب شد.تخریب پذیری بس شگفت انگیز تر از Red Faction ، بازی ای به زیبای Killzone 3 و اجرا شدن به نرمی و روانی Modern Warfare 3. ای آخرین دلیلی بود که گواهی میداد این بازی تمام رقبای امسالش را شکست می دهد.

SacreBleu (فرانسوی کلمه Damn):

بر گردیم به مصاحبه. ما می خواستیم بیشتر و بیشتر از پاتریک در مورد بازی اطلاعات بیرون بکشیم. اون هم در مورد Co-op اختصاصی بازی برای ما توضیح داد.

 

بزرگترین دشمن Battlefield 3 بازی Modern Warfare 3 نیست بلکه توقعات است.

این مود دارای 10 نقشه بی همتاست.و دو بازیکن رو پشتیبانی می کند. ضمناً به طور کامل از بخش داستانی مجزاست.

وی سپس در مورد Battelog توضیحاتی ارئه کرد:"این سیستم یک سیستم مانند Need For Speed Autolog است و در اون شما میتوانید آخرین وضعیت خودتون و دوستانتون رو ببینید. و البته باید بگم این سیستم مجانیه!" -کنایه ای به سیسم Call Of Duty Elite که اشتراکی هستش.

وی در مورد بخش تک نفره توضیحات زیادی ارئه نداد و داستان را لو نداد. او فقط گفت "داستان حول محور جنگ افروزی روسیه است و داستانی جنگی و نوین را ارئه می دهد."

سپس در مورد خرید گفت:"شما با دادن 50 یورو صاحب نسخه کامل بازی می شود و می توانید محتویات پولی را بگیرید و کمی بیشتر از سایرین تفریح کنید."

کی اهمیت میدهد برنده کیست؟

چیزی که ما دیدیم هیچ شکی نمیگذارد که Battlefield 3 گیراترین بازی امسال است. DICE نیز این را میداند و از این بابت مطمئن است. آنها یک موتور قدرتمند در اختیار دارند که با آن میتوانند بازی هایی بسیار مفرح ، زیبا و خارق العاده خلق کنند، که در آن همه چیز فوق العاده به نظر بیاد.

 

آنها به ما گفتند بزرگترین رقیب آنها Modern Warfare3 یا Killzone 3 یا شوتر های بزرگ PS3 نیست. بلکه بزرگترین اونها آگاهی و توقعات مخاطب هستش.

ساختن آهنگی که شما رو جذب و هیجانات شما رو پوشش بده و بر طرف کنه و شما رو وارد حال و هوایی جدید کنه خیلی سخته.ریسک وارد کردن شما به دنیای آنلاین و اینکه بتونه شما رو پای خودش نگه داره هم به همون اندازه سخته و این که سازنده بتونه بازی رو طوری بسازه که بازیکن حس کنه سازنده از روی دوست داشتن اون این بازی رو ساخته."

Modern Warfare 3 این المان ها رو داره.اون تبدیل به یک برند قابل اعتماد برای مردم شده-خوب یا بد-اون تونسته مخاطب رو جذب کنه درست مثل فینال جام باشگاه های اروپا. اون یک موتور داره که وظیفش رو بی پرا و مطمئن انجام میده حتی اگر هیچ بدعت و نوآوری ای توی سبک FPS نیاره.

اگر به من بگن الان پیشگویی بکن می گم:"Moder Warfare 3 توی فروش خیلی بهتر عمل می کنه و بیشتر میفروشه اما Battlefield 3 بازی بهتریه. کمی ناجونمردانه به نظر می رسه . به هر حال Bach همچنان خوشبینه و میگه:"من از کسانی که تا به حال Battlefield انجام ندادند شنیدم که اونها خواستار FPSی هستند که همه چیز داشته باشه.از وسیله نقلیه تا تخریب پذیری. اونا میگن:"بازی ما خارق العادس"این یعنی ما تونستیم بازی ای که همه می خواهند رو بسایم."

و ما به پاتریک میگیم این بازی ای هست که ما اکتبر امسال اون رو انجام میدیم.

همراه با DICE:

پاتریک نظرت راجع به هک شدن PSN چیه؟ "این خیلی خوب بود. با اینکه میتونست کمی به ما صدمه بزنه اما باعث شدن که PSN به کاربرای خودش خدمات بهتری رو عرضه کنه تا اونها راضی باشند."

پاتریک نظرت راجع به لیک شدن Modern Warfare3 چیه؟ "به نظرم کسایی که تو اکتیویژن روی این پروژه کار میکردند بسیار عصبانی شدند. اگر این اتفاق برای ما می افتاد ما خیلی ناراحت می شدیم. من با اون ها همدردی می کنم."

لار گوستاوسون"ما پس از ایجاد تغییرات در بخش چند نفره بازی های قبلی و مشاهده بازخورد های اون در انجمن ها فهمیدیم اون چیزی رو که باید می ساختیم نساختیم."

پاتریک باخ"ما در مورد ورژن PS3 نگرانی نداریم. یعنی نگران کمبود رم ، CPU و یا رزولوشن نیستیم. و میدونیم که ورژن PS3 به نسخه PC بسیار نزدیک میشه

اخیرا فریم‌ریت بازی Battlefield 3 بر روی کنسول‌ها و ضعیف بودن آن نسبت به نسخه PC بازی باعث ناراحتی و نگرانی کنسول‌داران شده است. به گوش رسیدن اخباری مبنی بر اجرا شدن این بازی با آهنگ فریم 30 فریم بر ثانیه، در کنار این خبر که جنگاوری نوین 3 با آهنگ فریم 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، چیزی بود که بسیاری از طرفداران Battlefield 3 را نسبت به نسخه‌های کنسولی ناامید کرد.

کنسول‌داران نباید نگران این قضیه باشند. من فکر می‌کنم این موضوع بیش از حد بزرگ شده است. کسانی که به تکنولوژی نسل حاضر کنسول‌ها آشنا هستند، می‌دانند که بیشتر بازی‌های این روز ها به جای اجرا شدن روی کیفیت 1080p، بر روی کیفیت 720p اجرا می‌شوند.

وقتی بازیکن ها از ما کیفیت 1080p را می‌خواهند، به تکنولوژی حال حاضر برای به اجرا درآوردن این کیفیت توجه نمی‌کنند. این مسئله در مورد کیفیت تصویری Battlefield 3 هست؛ ولی این مسئله در مورد آهنگ‌فریم بازی هم صدق می‌کند. ما می‌توانیم یک بازی ساده تر، با جزئیات کمتری را با آهنگ‌فریم 60 فریم بر ثانیه به کنسول‌داران تقدیم کنیم؛ اما ما ترجیح می‌دهیم یک محیط بزرگ، جزئیات بی‌نهایت، انفجار های مهیب و شگفت آور و یک نقشه بزرگ را با آهنگ‌فریم 30 فریم بر ثانیه به آن‌ها بدهیم.



جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : امیر حسین حلاجی

من بعد از کلی تحقیق به این نتیجه رسیدم :

1- داستان MW3 به علت وجود آدم های بد مثل ماکروف ، شخصیت پردازی قوی نیکولای ،کاپیتان پرایس ،مک تاویش قوی تره.

2-داستان بتل فیلد به کشور ما ختم میشه ، کلیشه ای و آشوب آرفرین برای ما ایرانیا .(این جمله رو وقتی میفهمید که شروع به ایرانی کشی کردین).

3-گرافیک بتل فیلد بهترتره.

4- موسیقی MW3 انصافن خیلی بهتر از بتل فیلد خواهد بود.

5-فیزیک بتل فیلد قویتره.

6-درگیری های بتل فیلد خیلی سریع و جذاب خواهد بود ولی هیچوقت به صحنه هایی سینماتیک کال آف نمیرسه.

7-صداگذاری هردو هالیه .

8-درصد طرفداران کال آف بیشتره.

9- کال آف فروش بیشتری خواهد داشت.

10-هر دو مولتی کاملی دارن . (ولی اگه سیستم لینک ، sPECIAL OPS کال آف رو حساب کنیم ، تو این زمینه کال آف دیوتی قویتره)

11- از لحاض محیط کال آف تنوع بیشتری خواهد داشت.

12- حماسی ترین کال آف دیوتی MW3 خواهد بود. (مدیر تولید اینفینیتی وارد اینو گفته ، و با توجه به شناختی که از این شرکت داریم ،دروغ نخواهد بود - برخلاف EA)

و ...


حالا نظر همتون محترمه ولی اینم نظر منه . اگه به تریلر MW3 DEBUT GT یه نگاهی بندازین منظورمو متوجه میشن.

(البته من خودم از طرفدارای سرسخت ولی عادل کال آف دیوتی هستم.)


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : امیر حسین حلاجی

صفحه قبل 1 صفحه بعد